Kroon-Oil Ulei cutie viteze automata KROON OIL SP Matic 4026 Premium Multi ATF 32219 - 1 Litru

Kroon-Oil Ulei cutie viteze automata KROON OIL SP Matic 4026 Premium Multi ATF 32219 - 1 Litru

61,00 RON
Localizare:
Traseu sugerat:  

Ofertele pentru produsul

 

Kroon-Oil Ulei cutie viteze automata KROON OIL SP Matic 4026 Premium Multi ATF 32219 - 1 Litru

61,00 RON
+ 30,00 RON costul livrarii
In stoc
spre magazin »
uleideulei.ro
Descrierea produsului
SP Matic 4026 este un ATF (ulei de transmisie automata) sintetic de durata lunga, multifunctional. Produsul a fost special dezvoltat pentru utilizarea in transmisii automate moderne din autoturisme si autoutilitare. Aditivii de noua generatie si uleiurile de baza sintetice avansate ofera SP Matic 4026 urmatoarele proprietati: - Stabilitate excelenta la oxidare: prelungind durata de viata a lichidului - Proprietati remarcabile de lubrifiere, chiar si in cele mai extreme conditii - Rezistenta foarte mare la uzura, coroziune si formare de spuma - Stabilitate excelenta la forfecare - Punct de curgere extrem de scazut: poate fi utilizat la temperaturi extrem de joase - Un indice de vascozitate foarte mare: asigura functionarea fiabila a transmisiei la temperaturi ridicate si scazute Aplicare SP Matic 4026 este un ulei de transmisie automata sintetic, multifunctional si de durata lunga, destinat transmisiilor automate moderne controlate electronic in autoturisme si autoutilitare. Acest produs este potrivit si pentru utilizare in sistemele de directie asistata. Important!Culoarea poate diferi de cea a ulei de transmisie automata original. SP Matic 4026 are culoarea rosie. Din motive de marketing, unii producatori de echipamente originale utilizeaza, de asemenea, uleiuri de transmisie automata de alte culori. Uleiul de transmisie automata SP Matic 4026 este complet compatibil cu acele ATF-uri produse in diferite culori. Specificatii ale produsului - Aisin Warner JWS 3309JWS 3317 - Allison C4TES-389TES-295 - BMW ATF 6 (83 22 2 355 599) - BMW 7045E8072BLA2634LT71141 - ChryslerDodgeJeep MS 9602, ATF +4, ATF +3 - Fiat 9.55550-AV4 - Ford Mercon V, WSS-M2C922-A1, WSS-M2C924-A - DTFR 13C11013C14013C15013C17013C180 - GM Dexron IID, Dexron IIE, Dexron IIIG, Dexron IIIH - GM Dexron II IID IIE IIIG IIIHTASA - Honda ATF-Z1 (except in CVT) - Hyundai Kia SP-II SP-III RED-1K, Isuzu ATF II III - Jaguar JLM 20238 20292 21044, JASO M315 Type 1A - Mazda M-III Type T-IVJWS 3309 - Mercedes MB 236.14, MB 236.12 - Mercedes MB 236.91, MB 236.11, MB 236.10 - Mitsubishi SP-II, SP-III, ATF-J2 - Nissan Matic-D, Matic-J, Matic-K - Subaru ATF HP, Suzuki ATF 3314 3317 - ToyotaLexus T, T-II, T-III, T-IV - VW G 052 025052 055 - Volvo 1161540 - VW G 052 162052 990055 025 - ZF TE-ML 11A11B - ZF ATF 1375.4 (Transmisii 6HP) Analize standard tipice - Densitate la 15C, kg l 0,861 - Vascozitate la -30C, mPa. s 2980 - Vascozitate la 40C, mm 2 s 33,10 - Vascozitate la 100C, mm 2 s 7,10 - Index de vascozitate 185 - Punct de inflamabilitate COC, C 200 - Punct de curgere, C -54 - Numar total de baza, mgKOH g 4,0

Galerie

Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.